»Ekspresivnost igre Nine Ivanišin podpira neizrečeni podtekst, ki sega onkraj videnega in povedanega. Ta prepoznavni odtenek pa jo dela samosvojo in hkrati nedoumljivo, 'neukročeno'...«
»Nisem režiserka, temveč avtorica koncepta in usmerjevalka.«
»Želela sem se izogniti temu, da bi bila režiserka. Nisem. Sem avtorica koncepta informansa, vodja projekta, usmerjevalka.«
»Besedilo Simona Stephensa oziroma intepretacijo njegovega dela, ki jo je izvedel Andrew Scott, sem srečala, ko smo po prvi karanteni aprila lani iskali rešitve, kako nadaljevati naše delo, kakšne so naše opcije.«
»Obrazložitev je že del same uprizoritve, zato je to informans. S tem projektom preizkušam Platformo, kajti sicer nimam nobenih režiserskih ambicij, ostajam pri igralstvu.«
»Včasih pomislim, da če bi imel vsak igralec take priložnosti, kot sem jih imela jaz v teh 10 letih, bi bil 100-odstotno zdaj na mojem mestu in bi bil nagrajenec Prešernovega sklada.«
»Letošnji državni selektor nas je postavil pred težko nalogo, a najverjetneje tudi sam ni imel najlažje - pa vendar nas je obdal z bogatimi in kakovostnimi predstavami, ki nas skupaj opominjajo, da je gledališče kljub trudu posameznika vendarle umetnost skupnosti.«
»Glede neukročenosti se mi zdi, da sem vse drugo kot to, a če to oddajam . . . Ne vem, morda pa sem nekoliko trmasta v nekaterih stvareh. Se pa še spoznavam. Kot človek in kot igralka.«
»Za mano je res zelo bogatih 10 let, polno različnih priložnosti, estetik, poetik gledaliških režiserjev in njihovih ekip.«
»V zadnjih dveh letih je ustvarila niz vlog, s katerimi je presegla svoje dosedanje kvalitete.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju